فروشگاه ماشين آلات ساختماني فروشگاه ماشين آلات ساختماني .

فروشگاه ماشين آلات ساختماني

اقامت كانادا

كانادا يكي از توسعه‌يافته‌ترين و بزرگ‌ترين كشورهاي جهان است. كشوري با سطح كيفيت زندگي بسيار بالا و آينده‌اي درخشان، كه خوشبختانه با توجه به وسعت سرزميني و نياز به نيروي كار، از جمله كشورهاي مهاجرپذير جهان است. از اين رو اقامت كانادا پيشنهادي جذاب براي افراد علاقمند به زندگي در چنين سرزميني خواهد بود. در ادامه به‌طور خلاصه به روش‌هاي دريافت اقامت كانادا مي‌پردازيم.

دريافت اقامت كانادا از طريق اكسپرس اينتري

اقامت كانادا از طريق اكسپرس اينتري يا همان ورود سريع، بر اساس سنجش ويژگي‌هاي تخصصي و علمي افراد است. به زبان ساده در اين روش مواردي از جمله تحصيلات، مهارت‌ها، سابقه كار، سن، تسلط بر زبان انگليسي، آشنايي با زبان فرانسه و… سنجيده مي‌شود و بر اساس آن امتيازاتي به هر فرد تعلق مي‌گيرد. در صورتي كه متقاضي بتواند در مرحله اول 67 امتياز از 100 امتياز را كسب كند؛ وارد گروهي خواهد شد كه بر اساس سيستم امتيازبندي ديگري، در دوره‌هاي متوالي طي هر سال بر اساس نيازهاي كشور كانادا، امكان دريافت اقامت كانادا را به دست مي‌آورند. در اين مرحله به طور معمول كسب حداقل 400 امتياز براي افزايش شانس ورود ضروري است.

اقامت كانادا از طريق سرمايه‌گذاري

دريافت اقامت كانادا از طريق سرمايه‌گذاري، در دسترس‌ترين و سريع‌ترين روش مهاجرت به اين كشور است. كشور كانادا با هدف گسترش سرمايه‌گذاري خارجي در حوزه‌ها و صنايع مختلف خود اين روش را به صورت برنامه‌هاي ايالتي مختلف تدارك ديده است. به‌طور خلاصه اين روش از طريق سرمايه‌گذاري در ايالت‌هاي كبك، نيوبرانزويك و مانيتوبا ممكن مي‌شود.در اين روش آنچه مهم است ميزان دارايي و سرمايه‌گذاري شماست. دريافت اقامت كانادا از طريق ايالت كبك نيازمند دارايي به ميزان حداقل 1.6 ميليون دلار است؛ كه بايد از اين مبلغ حداقل 235 هزار دلار در اين استان و طبق موازين خاصي سرمايه‌گذاري شود. داشتن حداقل دو سال سابقه مديريتي و چند شرط كوچك ديگر، مجموعه مواردي است كه براي اين اقدام ضروري است.در ايالت نيوبرانزويك اين عدد كمتر است؛ و شما با پرداخت 600 هزار دلار كانادا و به وديعه گذاشتن حداقل 100 هزار دلار كانادا مي‌توانيد واجد شرايط مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه‌گذاري شويد. البته چند مورد نسبت سختگيرانه ديگر نيز وجود دارد. از جمله داشتن مدرك آيلتس با نمره حداقل 5 و همچنين حداقل مدرك تحصيلي فوق ديپلم، براي اين استان ضروري است.ايالت مانيتوبا نيز با شرايطي مشابه با ايالت نيوبرانزويك، تنها با تعيين دارايي شما به ميزان حداقل 500 هزار دلار، امكان اقامت كانادا را فراهم مي‌كند.

دريافت اقامت كانادا از طريق اكسپرس اينتري

كانادا با در اختيار داشتن بهترين مراكز علمي و آموزشي، يكي از بهترين گزينه‌ها براي ادامه تحصيل است. اين روش اقامت كانادا براي بسياري از جوانان، روشي در دسترس و امكان‌پذير است. در اين روش شما با دريافت پذيرش تحصيلي از دانشگاهي در كانادا، مي‌توانيد براي دريافت اقامت كانادا درخواست كنيد.

براي گرفتن پذيرش تحصيلي از دانشگاه‌هاي كانادا، بسته به مقطع تحصيلي و سطح كيفي دانشگاه، ممكن است مدارك مختلفي را از شما درخواست كنند. اما به‌طور كلي براي ادامه تحصيل در كانادا بايد نمراتي بالا، مدرك تحصيلي از دانشگاهي معتبر، مقالات و فعاليت‌هايي در حوزه تحصيلي خود و نمره بالا در آزمون زبان انگليسي آيلتس داشته باشيد.

همچنين در صورت دريافت پذيرش تحصيلي از دانشگاهي در كانادا، براي به‌دست آوردن امتياز اقامت كانادا، بايد بتوانيد اثبات كنيد كه از پس مخارج و هزينه‌هاي زندگي و تحصيل در اين كشور بر مي‌آييد.

در نهايت بايد به ويزاي دانش‌آموزي كانادا نيز اشاره كرد. ويزايي كه شرايط تحصيل دانش آموزان را در مدرسه فراهم مي‌كند. براي دريافت ويزاي دانش‌آموزي، دريافت پذيرش تحصيلي از مدارس معتبر كانادا و امكان تامين مالي هزينه‌هاي تحصيل و زندگي، مهم‌ترين پيش‌نياز است.

اقامت كانادا براي والدين

اين روش براي والدين، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هايي است كه فرزندي از آنها داراي اقامت دائم يا شهروندي كانادا هستند. اين افراد مي‌توانند از اين طريق اقدام به دريافت اقامت كانادا نمايند.

اقامت كانادا از طريق برنامه استاني

دريافت اقامت كانادا از طريق برخي برنامه‌هاي استاني نيز امكان‌پذير است. به عنوان مثال در سال 2018 ايالت كبك، راسا اقدام به پذيرش مهاجر بر اساس تخصص نمود. 

دريافت اقامت كانادا از طريق برخي برنامه‌هاي استاني نيز امكان‌پذير است. به عنوان مثال در سال 2018 ايالت كبك، راسا اقدام به پذيرش مهاجر بر اساس تخصص نمود. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۲۱:۴۰ توسط:پارس موتور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :