فروشگاه ماشين آلات ساختماني فروشگاه ماشين آلات ساختماني .

فروشگاه ماشين آلات ساختماني

اصول نگهداري كاتر بتن بر

بتن بر

بتن از سطوح بسيار سخت در فضا هاي ساختماني محسوب مي ‌شود؛ اما گاهي لازم است كه اين متريال سخت ساختماني را براي رسيدن به اهدافي بشكافيم. در مقابل، هستند ديگر سطوح ساختماني مانند انواع كفپوش هاي سيماني، موزاييكي، سراميكي و يا سنگي كه آنها هم براي تامين اهدافي مانند لوله كشي هاي ساختماني تا تعميرات و ديگر نياز ها بايد برش خورده و شكافته شوند. دستگاه كاتر بتن بر ابزار توانمندي است كه مي تواند همراه با دقتي مطلوب به سرعت برش مورد نياز شما را حاصل آورد.

در كاتر بتن بر يك تيغه ديسكي شكل با سرعت بسيار بالايي توسط موتوري بنزيني و گاهاً ديزلي به گردش در خواهد آمد. اين تيغه در حين آنكه سرعت گردش بالايي دارد، قدرت لازم را نيز براي برش سطوح بتن خواهد داشت. نكته در كار ايمن و اصولي با دستگاه كاتر بتن مي باشد. به هر حال وقتي با يك دستگاه موتوري قدرتمندي كه مي ‌تواند سطوح سخت بتن را به راحتي برش زند، مواجه هستيم، بايد به هر صورت مراقب نكات ايمني تا روش هاي اصولي در كاركرد با اين دستگاه نيز باشيم. اصول نگهداري تا كاركرد حرفه ‌اي از دستگاه بتن بر را مي ‌توان در بند هاي زير دسته بندي نمود.

  • تامين نياز هاي تخصصي دستگاه بتن بر: دستگاه كاتر يك دستگاه با هدف برش سطوح سخت است. اين سطوح در يك دسته بندي كلي شامل دو گروه آسفالتي شكل و بتني شكل خواهند شد. براي هر كدام از اين دو كاربرد تيغه هاي مخصوصي طراحي شده است. از اين رو لازم است تا در حين كار با دستگاه كاتر در حالت بتن بر از تيغه هاي برش مخصوص بتن در آنها استفاده كنيد.
  • نحوه كار اصولي با موتور دستگاه بتن بر: موتور در دستگاه كاتر بتن بر از انواع بنزيني و ديزلي مي باشد. از اين رو به مانند هر موتور احتراق داخلي الزاماتي دارد كه لازم است به نحو كامل مورد توجه قرار گيرد. تامين سوخت با كيفيت مطلوب، دقت در كيفيت تا سطح مناسب از روغن موتور، تعويض به موقع فيلتر ها، فيلتر روغن، فيلتر بنزين، تسمه ها، شمع ها و ديگر اجزاي مصرفي موتور از نياز هاي اصلي در كار با دستگاه كاتر بتن بر مي ‌باشند.
  • گريس كاري در دستگاه كاتر بتن بر: براي تامين سرعت بالاي گردش تيغه ها در كاتر بتن بر لازم است تا تمام اجزاي متحرك دستگاه كاملاً روانكاري شده باشند. از اين رو گريس كاري دائمي و به موقع دستگاه كاتر بتن بر از جمله وظايف هميشگي در حين كار با اين دستگاه مي باشد.
  • سلامت شاسي دستگاه را جدي بگيريم: تمام قطعات متحرك و بسيار پرقدرت و در عين حال برنده در دستگاه كاتر بتن بر، بر شاسي اين دستگاه سوار است. لازم است تا شاسي از هر نظر سالم و ايمن باشد و هر گونه خرابي و يا شكستگي و نقصان احتمالي در شاسي كاتر بتن بر مقدمات بروز خطرات جدي خواهد بود.

دستگاه كاتر بتن بر وقتي مي ‌تواند به درستي كار كند كه روش اصولي و صحيح كار با آن را بدانيد و در همه حال اين دستگاه قدرتمند را به شكل اصولي همراه با كسب آموزش هاي لازم مورد استفاده قرار دهيد.

https://opizo.com/flGprp


برچسب: بتن بر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۵:۰۶ توسط:پارس موتور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :