فروشگاه ماشين آلات ساختماني فروشگاه ماشين آلات ساختماني .

فروشگاه ماشين آلات ساختماني

آشنايي با ويبراتور برقي يا ويبره برقي

ويبراتور برقي

براي يكدست سازي بتن در مراحل نهايي عمليات هاي بتن ريزي در فضا هاي ساخت و ساز از دستگاه ويبراتور بتن استفاده مي ‌كنند. ويبراتور، دستگاه قدرتمندي است كه مي‌ تواند لرزش هاي شديد همراه با فركانس هاي بالا را در اعماق بتن ايجاد نمايد. انواع ويبراتور مانند ويبراتور برقي، بنزيني، ديزلي، بادي و... وجود دارد. در اين بين ويبراتور برقي به نسبت ديگر انواع از مقبوليت و محبوبيت بالاتري برخوردار است. مي ‌خواهيم راجع به دلايل ايجاد اين سطح از مقبوليت در كار با ويبراتور برقي يا ويبره برقي اشاره اي نماييم.

آشنايي با ويبراتور برقي يا ويبره برقي

در دستگاه ويبراتور برقي يك الكتروموتور تك فاز و يا سه فاز حضور دارد. اين الكتروموتور قدرت لازم براي گردش فنر و در نهايت ايجاد لرزش در اعماق بتن را فراهم مي ‌آورد. ويبراتور هاي برقي در حين كار ويژگي ‌هاي مطلوب بسياري دارند. ويژگي هايي كه باعث مي شود تا طيف بسياري از فعالان در فضا هاي ساختمان سازي آن را به عنوان انتخاب نهايي خود در امر ويبره زني بتن انتخاب كنند. اين ويژگي ها به قرار زير مي باشند.

·        تامين آسان و مطمئن نيروي برق تك فاز كه به راحتي در هر فضايي از ساخت و ساز و در هر زماني از شبانه روز در دسترس خواهد بود و در عين حال انرژي برق از جمله ارزانترين انرژي ها محسوب مي ‌شود.

·        الكتروموتور هاي تك فاز و سه فاز از شرايط نصب و راه اندازي ساده برخوردار هستند. كافيست كابل برق فاز و نول را به موتور الكتريكي رسانده تا ويبراتور برقي فعاليت خود را آغاز كند.

·       الكتروموتور هاي الكتريكي مي توانند براي مدت طولاني عاري از هر گونه عيب كار كنند.

·       كاركرد موتور در ويبراتور برقي عاري از توليد هر گونه آلودگي براي محيط خواهد بود. در عين حال به خاطر عدم مقدماتي خاص در راه اندازي آنها تقريباً كار كردن با آنها خالي از دردسر مي باشد.

·        موتور هاي الكتريكي در ساخت ويبراتور برقي از شرايط تعمير و نگهداري بسيار آساني برخوردار هستند. چرا كه تمام موتور هاي الكتريكي از طراحي پيچيده ‌اي برخوردار نمي ‌باشند.

·       قيمت تمام شده در هنگام خريد انواع ويبراتور برقي به مراتب از ديگر انواع ويبراتور كمتر مي باشد.

 ويبراتور برقي در عين حال كه مي ‌‌تواند مزاياي بسيار مطلوبي را در حين كار متوجه شما سازد، محدوديت‌ هايي نيز دارد. محدوديت ‌هايي مانند نياز دائمي به نيروي برق، حضور كابل ها براي راه اندازي و قدرت محدود كه مناسب حجم هاي بزرگ بتن ريزي نمي باشد. به هر صورت اگر قصد خريد انواع ويبراتور برقي را داريد بايد با توجه به توانمندي ها تا محدوديت هايي كه متوجه اين دستگاه است آن را انتخاب كرده و استفاده نماييد.

 

https://opizo.com/LRzH1f

https://opizo.com/kYyItw



برچسب: ويبراتور برقي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۴:۰۷ توسط:پارس موتور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :