فروشگاه ماشين آلات ساختماني فروشگاه ماشين آلات ساختماني .

فروشگاه ماشين آلات ساختماني

ويبراتور دريلي، توانمند در فضا هاي كوچك

ويبراتور دريلي

ويبره زني بتن يك عمليات جدي و مهم در عمليات هاي ساختمان سازي است. اين عمليات مي تواند سطح تا عمق بتن را يكدست نموده و هر گونه حباب را از آن خارج سازد. البته به جهت تامين نياز ويبره زني در فضا هاي گوناگون ساختمان سازي انواع شيلنگ ويبراتور تعريف شده است. مانند ويبراتور دريلي كه كاملا مطلوب و مناسب به جهت ويبره زني در فضا هاي كوچك و يا ابعاد كم از بتن مي باشد.

البته يكي ديگر از دلايل همسو با طراحي تا توليد ويبراتور دريلي، قابليت پرتابل بودن آن است. همراه با اين قابليت مي توان اين شيلنگ ويبراتور دريلي را به راحتي در سطح پروژه‌ هاي عمراني جا به جا نمود؛ اما چرا به خلق اين نياز ها در ساختار انواع ويبراتور دريلي نيازمند هستيم.

ويبره بتن در فضا هاي كوچك

همانطور كه گفتيم يكي از عمده موارد مصرف از انواع ويبراتور دريلي، زماني است كه مي ‌خواهيم در يك فضاي كوچك از بتن عمليات ويبره زني را به انجام رسانيم. در چنين حالتي دو مشكل بزرگ مانع از آن است كه بتوانيم گونه هاي بزرگ و قدرتمند از ويبراتور را مورد استفاده قرار دهيم.

*       بزرگي ويبراتور هاي بنزيني، ديزلي و حتي برقي كه قادر نيستند در فضا هاي محدود مورد استفاده قرار گيرند.

*       قدرت بالاي ويبراتور هاي بنزيني و ديزلي كه ساختار بتن در حجم كم را از بين مي ‌برند.

بتن در حجم كم نياز به قدرتي به مراتب ملايم تر از آن چيزي كه يك ويبراتور ديزلي و يا بنزيني توليد مي كند خواهد داشت. قدرتي كه همراه با كاركرد ويبراتور هاي دريلي به خوبي تامين خواهد شد. از طرفي ابعاد ويبراتور دريلي تا آن اندازه است كه بتوان به راحتي آن را در هر فضايي از ساختمان جا به جا نمود.

پرتابل بودن، شرط اصلي در ويبراتور دريلي

يكي ديگر از نياز ها در زمان ويبره زني بتن، توانايي در جا به جايي آسان و سريع ويبراتور مي باشد. مثلاً ويبره زني براي يك ستون را در نظر بگيريد. چگونه مي توانيد ويبراتور هاي سنگين بنزيني، ديزلي و حتي برقي را راهي ارتفاع سه متري يك ستون ساده كنيد. قابليت پرتابل بودن شرط اصلي در طراحي ويبراتور دريلي مي باشد. شرطي كه باعث شده تا اين گونه از ويبراتور بسيار مورد پسند قرار گيرند.

 

https://opizo.com/rgKbSc

https://opizo.com/kYyItw

 


برچسب: ويبراتور دريلي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۱:۲۷ توسط:پارس موتور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :