فروشگاه ماشين آلات ساختماني فروشگاه ماشين آلات ساختماني .

فروشگاه ماشين آلات ساختماني

راهنماي خريد دستگاه سمپاش

سمپاش

كشاورزي مجموعه اي از فعاليت هاي پيوسته مي‌ باشد. سمپاشي يكي از مهمترين حلقه هاي كشاورزي است كه بايد با دقت و حساسيت بالايي به انجام رسد. براي مزارع تا باغات بزرگ در كشاورزي امروز نمي توان به توانمندي‌ هاي انواع كلاسيك از سمپاش ها تكيه نمود. نياز است تا از سمپاش هاي قدرتمندي استفاده كنيم تا بتوانيم سطح بزرگي از مزارع تا باغات را در مدت زمان كوتاهي سمپاشي نماييم. براي رسيدن به اين حجم بالا از سمپاشي است كه انواع سمپاش ها با اهداف گوناگون طراحي شده ‌اند. در اين بين در زمان خريد دستگاه سمپاش لازم است تا نگرش كاملي بر نياز هايي كه داريم، داشته باشيم تا بتوانيم سمپاش مورد نظر و مطلوب خود را تهيه كنيم. در راهنماي خريد سمپاش مي خواهيم تا شما را با انواع سمپاش، مزايا تا معايب در كنار نوع كاربري آنها آشنا سازيم.

خريد دستگاه سمپاش بايد همسو با نياز ما باشد

بسته به اينكه قرار است با دستگاه سمپاش چه فضا هايي را سمپاشي كنيم، نوع اين دستگاه را انتخاب خواهيم كرد. از يك مزرعه كوچك تا باغات بسيار بزرگ و يا فضا هايي مانند مرغداري ‌ها، دامداري ‌ها و حتي محيط هاي شهري و ساختماني نياز هاي گوناگوني از سمپاش را خواهند داشت. لازم است تا با درك انواع سمپاش در كنار نوع فضايي كه قرار است تحت سمپاشي قرار گيرد، مدل و ابعاد سمپاشي مورد نظر خود را انتخاب كنيم.

انواع دستگاه سمپاش:

سمپاش ها در يك دسته بندي كلي در دو گروه زراعي و باغي قرار مي‌ گيرند. در عين حال مي ‌توان آنها را در مدل ‌هاي دستي تا موتوري دسته بندي نمود. با اين همه انواع سمپاش به قرار زير هستند.

سمپاش دستي: ساده و كم حجم هستند. قابليت حمل و نقل آساني دارند و غالباً سبك وزن هستند. قيمت آنها پايين است و كاركرد آنها همراه با يك پمپ دستي ساده است. از اين رو قدرت پاشش بالايي ندارند. مناسب براي فضا هاي كوچك باغي و يا محيط هاي محدود شهري هستند.

سمپاش پشتي موتوري: در اين مدل از سمپاش همراه با يك موتور بنزيني قدرت پاشش سموم تامين مي ‌شود. قابليت حمل و نقل به صورت كوله پشتي دارند، قدرت بالا در كنار پاشش يكنواخت از مزيت هاي آنها مي باشد. در عين حال گران هستند و شرايط تعمير و نگهداري سخت تري دارند.

سمپاش شارژي: در اين گونه از سمپاش، پاشش از طريق يك الكتروموتور تامين مي ‌شود. اين الكتروموتور ها همراه با باتري هاي قابل شارژ مي باشند. قدرتي مطلوب براي پاشش دارند؛ اما توانايي كار در سطح وسيعي از مزارع را ندارند. براي محيط هاي بزرگ شهري تا تاسيسات صنعتي و انبار ها مناسب هستند.

سمپاش فرغوني: اين نوع سمپاش كاملاً مناسب براي سمپاشي در باغات بسيار بزرگ با درختان تناور مي باشد. حجيم و سنگين هستند. از اين رو قابليت حمل و نقل آساني ندارند. در عين حال گران هستند و نگهداري از آنها دشوار است؛ اما مي توانند به سرعت سطح وسيعي از باغ را به طور كامل سمپاشي نمايند.

در انتخاب نوع دستگاه سمپاش دقت لازم را داشته باشيد كه همواره اين محصول تناسب خوب و منطقي با نياز هايي كه داريد داشته باشد. در غير اين صورت هرگز نمي تواند انتظارات شما را تامين سازد. 

https://opizo.com/Erx4Cw



برچسب: سمپاش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۱۱ توسط:پارس موتور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :