فروشگاه ماشين آلات ساختماني فروشگاه ماشين آلات ساختماني .

فروشگاه ماشين آلات ساختماني

عوامل موثر بر قيمت بالابر ساختماني

قيمت بالابر ساختماني

عوامل زيادي بر قيمت بالابرهاي ساختمان تاثير گذار مي باشد كه در ادامه به شرح اصلي ترين آن مي پردازيم.

تناژ يا ظرفيت بالابر

تناژ دستگاه يكي از موثرترين عامل بر روي قيمت بالابر ساختماني مي باشد. اين دستگاه در انواع ظرفيت ها از بالابر تك فاز بين ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ كيلويي سه فاز و به شكل تك فاز و سه فاز ساخته مي شود. هر چه تناژ و ميزان ظرفيت بالابرها زياد شود، به مراتب قيمت آن نيز بيشتر مي گردد.

كيفيت الكتروموتور استفاده شده در بالابر ساختماني

كيفيت الكترومور تاثير چشمگيري بر روي قيمت بالابر ساختماني دارد. الكتروموتورها در انواع و مدل هاي گوناگون وارد بازار مي شود. در سايزهاي الكتروموتور الكو آسيا، الكو و موتورژن جهت مونتاژ بر روي بالابر ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرد. در سايزهاي سه فاز از الكتروموتورهاي اروپايي، چيني و موتورژن براي مونتاژ براي بالابر ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرد. به اين نكته توجه نماييد كه هر چقدر قدرت الكتروموتور زياد شود، به همان ميزان نيز قيمت بالابر افزايش پيدا خواهد كرد.

علاوه بر آن بايد اين نكته را مورد توجه قرار دهيد كه الكتروموتور اين بالابرها در دو نوع ۳۳ كيلويي و ۴۵ كيلويي بر روي بالابر ساختماني مونتاژ مي شود، در هنگام خريد اين دستگاه دقت نماييد كه قدرت الكتروموتور با نوع آن تناسب داشته باشد.

كيفيت گيربكس به كار رفته در بالابر ساختماني

گيربكس بالابر ساختماني داراي ظرفيت هاي مختلفي بوده و بايد با توجه به نياز خود ظرفيت مناسب را انتخاب نماييد. در هنگام خريد بالابر ساختماني بايد به برند و كيفيت گيربكس توجه كنيد.

كيفيت جعبه بالابر ساختماني

جعبه بالابر ساختماني از ديگر عوامل تاثير گذار بر روي قيمت بالابر ساختماني مي باشد. جعبه به قسمتي از دستگاه اطلاق شده كه قطعات الكتروموتور، سيم بكسل، وينچ و گيربكس داخل آن قرار گرفته است. هر چه بالابر ظرفيت بيشتري داشته و قوي تر باشد، جعبه بزرگتر و در نتيجه قيمت بيشتري دارد.

كيفيت ريل و پايه به  كار رفته در بالابر ساختماني

كيفيت ريل و پايه به كار رفته در بالابر، تاثير مستقيمي بر روي قيمت بالابر ساختماني دارد. هر چه ريل و پايه ضخامت بيشتري داشته باشد، به همان نسبت قيمت بالابر بيشتر مي شود.

كيفيت سيم بكسل به كار رفته در بالابر ساختماني

كيفيت و جنس سيم بكسل به كار رفته در بالابر ساختماني باعث تغيير قيمت آن مي شود. بر روي اين دستگاه ۵۰۰ و ۲۵۰ كيلويي به طور معمول از سيم بكسل شماره هشت و بر روي بالابرهاي يك تن از سيم بكسل شماره ده يا بيشتر استفاده مي شود.

كيفيت كليد بالابر ساختماني

كيفيت كليد بالابر ساختمان و برند آن باعث تغيير قيمت اين دستگاه مي شود. كليد نصب شده بر روي اين دستگاه در نوع ايراني و چيني در بازار وجود دارد كه به طور معمول كليد هاي واقع شده بر روي اين بالابرها، كيفيت بالاتري در مقايسه با نوع چيني آن دارد.

ريموت بالابر ساختماني

در صورتي كه بالابر از راه دور كنترل شود و براي هر سري شروع و توقف به اپراتور نياز نباشد، بهتر است از ريموت از راه دور استفاده نماييد. در صورتي كه ريموت بر روي بالابر شما نصب شود، باعث افزايش قيمت بالابر ساختمان شود.

نصب بالابر ساختماني

هزينه نصب بالابر ساختماني بر روي قيمت آن تاثير گذار مي باشد. با توجه به ميزان بار قابل تحمل و نوع بالابر قيمت آن تغيير مي كند. از آن جا كه نصب بالابر مهم بوده و در صورت نصب غير اصولي مي تواند باعث ايجاد خطر شود، بهتر است نصب بالابر به دست افراد حرفه اي انجام شود.

كاربرد بالابرهاي ساختماني

مصالح ساختماني را در اندازه كوچك و صنعتي بالا مي برند.

بار، مواد و مصالح مختلف اسكله ها، معدن و انبارها را حمل مي كنند.

كاميون ها را تخليه و بارگيري كرده و به نصب ماشين آلات نيز كمك مي كنند.

مشخصات فني بالابرهاي ساختماني

بالابرهاي ساختماني در مدل هاي ۱۰۰۰ و ۷۵۰، ۵۰۰، ۳۵۰ كيلوگرمي به بازار عرضه مي شوند. در بالابرهاي ۵۰۰ گرمي وجود ترمز الزامي بوده و حتما لازم است آن را به زمين به صورت محكم جوش داده تا از احتمال كله شده آن جلوگيري شود. علاوه بر آن سرعت اين بالابرها معمولا ۲۱ متر بر دقيقه است.

ويژگي بالابر ساختماني مرغوب

شامل ريل و پايه هاي ايمن و مقاوم مي باشد.

راه اندازي آن سريع و آسان بوده و داراي ظاهر مناسبي است.

الكتروموتور به كار رفته در اين  بالابر داراي سيم پيچي كامل مس با توان بالا و كيفيت خوب بوده به آمپر كمي نياز دارد.

جنس گيربكس به كار رفته در آن با كيفيت است.

اجزاي اصلي بالابر ساختمان

Source:     https://opizo.com/NufEKE



برچسب: بالابر ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۳۷ توسط:پارس موتور موضوع:

آشنايي با انواع علف زن

علف زن

براي كوتاه كردن گياهان علفي شكل در سطح باغات و مزارع و يا هرس كردن درختان در سطح باغات از ابزار هاي متنوعي استفاده مي‌ شود. انواع داس و قيچي و... از جمله ابزار هاي كلاسيك با تامين چنين هدفي هستند؛ اما مي ‌توان اين فعاليت وسيع باغباني را با يك دستگاه موتوري نيز همراه كرد. انواع علف زن از جمله دستگاه هاي موتوري هستند كه با هدف تراشيدن گياهان علفي شكل و يا هرس كردن درختان در سطح مزارع تا باغات طراحي شده ‌اند.

علف زن چگونه دستگاهي است؟

علف زن يك دستگاه موتوري است كه در آن از يك موتور بنزيني به همراه تيغه هايي كه مي توانند گياهان را بتراشند استفاده شده است. موتور بنزيني قدرت لازم براي گردش سرعت بالاي تيغه را فراهم كرده و به اين ترتيب مي ‌توان با سرعتي بالا سطح وسيعي از علف ها را تراشيد.

كاربرد ها از علف زن هاي موتوري

انواع علفتراش را طوري طراحي مي كنند كه بتوان همراه با آنها چندين عمليات باغباني و يا زراعي را به انجام رسانيد. براي اين منظور تيغه هايي را به عنوان الحاقي در دستگاه تعريف مي ‌كنند. در چنين حالتي براي رسيدن به كاربرد خاصي در حين استفاده از علف زن، فقط كافي است تيغه مورد نظر را تهيه نموده و همراه با دستگاه كرد. عمده توانمندي‌ ها در كاركرد انواع علفتراش را مي توان به قرار زير دسته بندي نمود.

-       برش و هرس و اصلاح گياهان علفي شكل

-       كاربرد به عنوان دستگاه چمن زن

-       استفاده با هدف هرس كردن درختان

-      كاربرد هايي خاص با هدف شخم زني زمين هاي كوچك زراعي

انواع علف زن

بسته به اينكه دستگاه علفتراش به چه صورت توسط اپراتور ها مورد استفاده قرار مي گيرد، دو نوع از علفتراش را تعريف كرده‌ اند.

·       علف زن پشتي: به مانند يك كوله بر پشت اپراتور ها سوار شده و كار كردن با آنها ساده است؛ اما شرايط تعمير و نگهداري سختي دارند و در عين حال قدرت مانور پذيري كمي دارند.

·       علف زن دوشي: همراه با بند هايي بر دوش اپراتور ها سوار شده و قدرت مانور بالايي را حاصل مي آورند.اين گونه از علف زن بيشتر با اهداف حرفه اي تر از مدل هاي پشتي مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر چه كنترل پذيري بر آن دشوار تر است؛ اما مي تواند قابليت هاي بسيار بالاتري را به نسبت انواع پشتي براي شما فراهم آورد.

در كار با انواع علف زنلازم است همواره اين توجه را داشته باشيد كه شما با يك دستگاه موتوري در حين كار هستيد. چنين دستگاهي الزامات ايمني تا اصول نگهداري خاص خود را دارد. بهتر است قبل از هر چيزي آشنايي كامل با اين الزامات داشته باشيد.

 https://opizo.com/Erx4Cw


برچسب: علف زن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۰۱ توسط:پارس موتور موضوع:

راهنماي خريد دستگاه سمپاش

سمپاش

كشاورزي مجموعه اي از فعاليت هاي پيوسته مي‌ باشد. سمپاشي يكي از مهمترين حلقه هاي كشاورزي است كه بايد با دقت و حساسيت بالايي به انجام رسد. براي مزارع تا باغات بزرگ در كشاورزي امروز نمي توان به توانمندي‌ هاي انواع كلاسيك از سمپاش ها تكيه نمود. نياز است تا از سمپاش هاي قدرتمندي استفاده كنيم تا بتوانيم سطح بزرگي از مزارع تا باغات را در مدت زمان كوتاهي سمپاشي نماييم. براي رسيدن به اين حجم بالا از سمپاشي است كه انواع سمپاش ها با اهداف گوناگون طراحي شده ‌اند. در اين بين در زمان خريد دستگاه سمپاش لازم است تا نگرش كاملي بر نياز هايي كه داريم، داشته باشيم تا بتوانيم سمپاش مورد نظر و مطلوب خود را تهيه كنيم. در راهنماي خريد سمپاش مي خواهيم تا شما را با انواع سمپاش، مزايا تا معايب در كنار نوع كاربري آنها آشنا سازيم.

خريد دستگاه سمپاش بايد همسو با نياز ما باشد

بسته به اينكه قرار است با دستگاه سمپاش چه فضا هايي را سمپاشي كنيم، نوع اين دستگاه را انتخاب خواهيم كرد. از يك مزرعه كوچك تا باغات بسيار بزرگ و يا فضا هايي مانند مرغداري ‌ها، دامداري ‌ها و حتي محيط هاي شهري و ساختماني نياز هاي گوناگوني از سمپاش را خواهند داشت. لازم است تا با درك انواع سمپاش در كنار نوع فضايي كه قرار است تحت سمپاشي قرار گيرد، مدل و ابعاد سمپاشي مورد نظر خود را انتخاب كنيم.

انواع دستگاه سمپاش:

سمپاش ها در يك دسته بندي كلي در دو گروه زراعي و باغي قرار مي‌ گيرند. در عين حال مي ‌توان آنها را در مدل ‌هاي دستي تا موتوري دسته بندي نمود. با اين همه انواع سمپاش به قرار زير هستند.

سمپاش دستي: ساده و كم حجم هستند. قابليت حمل و نقل آساني دارند و غالباً سبك وزن هستند. قيمت آنها پايين است و كاركرد آنها همراه با يك پمپ دستي ساده است. از اين رو قدرت پاشش بالايي ندارند. مناسب براي فضا هاي كوچك باغي و يا محيط هاي محدود شهري هستند.

سمپاش پشتي موتوري: در اين مدل از سمپاش همراه با يك موتور بنزيني قدرت پاشش سموم تامين مي ‌شود. قابليت حمل و نقل به صورت كوله پشتي دارند، قدرت بالا در كنار پاشش يكنواخت از مزيت هاي آنها مي باشد. در عين حال گران هستند و شرايط تعمير و نگهداري سخت تري دارند.

سمپاش شارژي: در اين گونه از سمپاش، پاشش از طريق يك الكتروموتور تامين مي ‌شود. اين الكتروموتور ها همراه با باتري هاي قابل شارژ مي باشند. قدرتي مطلوب براي پاشش دارند؛ اما توانايي كار در سطح وسيعي از مزارع را ندارند. براي محيط هاي بزرگ شهري تا تاسيسات صنعتي و انبار ها مناسب هستند.

سمپاش فرغوني: اين نوع سمپاش كاملاً مناسب براي سمپاشي در باغات بسيار بزرگ با درختان تناور مي باشد. حجيم و سنگين هستند. از اين رو قابليت حمل و نقل آساني ندارند. در عين حال گران هستند و نگهداري از آنها دشوار است؛ اما مي توانند به سرعت سطح وسيعي از باغ را به طور كامل سمپاشي نمايند.

در انتخاب نوع دستگاه سمپاش دقت لازم را داشته باشيد كه همواره اين محصول تناسب خوب و منطقي با نياز هايي كه داريد داشته باشد. در غير اين صورت هرگز نمي تواند انتظارات شما را تامين سازد. 

https://opizo.com/Erx4Cw



برچسب: سمپاش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۱۱ توسط:پارس موتور موضوع:

اصول نگهداري كاتر بتن بر

بتن بر

بتن از سطوح بسيار سخت در فضا هاي ساختماني محسوب مي ‌شود؛ اما گاهي لازم است كه اين متريال سخت ساختماني را براي رسيدن به اهدافي بشكافيم. در مقابل، هستند ديگر سطوح ساختماني مانند انواع كفپوش هاي سيماني، موزاييكي، سراميكي و يا سنگي كه آنها هم براي تامين اهدافي مانند لوله كشي هاي ساختماني تا تعميرات و ديگر نياز ها بايد برش خورده و شكافته شوند. دستگاه كاتر بتن بر ابزار توانمندي است كه مي تواند همراه با دقتي مطلوب به سرعت برش مورد نياز شما را حاصل آورد.

در كاتر بتن بر يك تيغه ديسكي شكل با سرعت بسيار بالايي توسط موتوري بنزيني و گاهاً ديزلي به گردش در خواهد آمد. اين تيغه در حين آنكه سرعت گردش بالايي دارد، قدرت لازم را نيز براي برش سطوح بتن خواهد داشت. نكته در كار ايمن و اصولي با دستگاه كاتر بتن مي باشد. به هر حال وقتي با يك دستگاه موتوري قدرتمندي كه مي ‌تواند سطوح سخت بتن را به راحتي برش زند، مواجه هستيم، بايد به هر صورت مراقب نكات ايمني تا روش هاي اصولي در كاركرد با اين دستگاه نيز باشيم. اصول نگهداري تا كاركرد حرفه ‌اي از دستگاه بتن بر را مي ‌توان در بند هاي زير دسته بندي نمود.

  • تامين نياز هاي تخصصي دستگاه بتن بر: دستگاه كاتر يك دستگاه با هدف برش سطوح سخت است. اين سطوح در يك دسته بندي كلي شامل دو گروه آسفالتي شكل و بتني شكل خواهند شد. براي هر كدام از اين دو كاربرد تيغه هاي مخصوصي طراحي شده است. از اين رو لازم است تا در حين كار با دستگاه كاتر در حالت بتن بر از تيغه هاي برش مخصوص بتن در آنها استفاده كنيد.
  • نحوه كار اصولي با موتور دستگاه بتن بر: موتور در دستگاه كاتر بتن بر از انواع بنزيني و ديزلي مي باشد. از اين رو به مانند هر موتور احتراق داخلي الزاماتي دارد كه لازم است به نحو كامل مورد توجه قرار گيرد. تامين سوخت با كيفيت مطلوب، دقت در كيفيت تا سطح مناسب از روغن موتور، تعويض به موقع فيلتر ها، فيلتر روغن، فيلتر بنزين، تسمه ها، شمع ها و ديگر اجزاي مصرفي موتور از نياز هاي اصلي در كار با دستگاه كاتر بتن بر مي ‌باشند.
  • گريس كاري در دستگاه كاتر بتن بر: براي تامين سرعت بالاي گردش تيغه ها در كاتر بتن بر لازم است تا تمام اجزاي متحرك دستگاه كاملاً روانكاري شده باشند. از اين رو گريس كاري دائمي و به موقع دستگاه كاتر بتن بر از جمله وظايف هميشگي در حين كار با اين دستگاه مي باشد.
  • سلامت شاسي دستگاه را جدي بگيريم: تمام قطعات متحرك و بسيار پرقدرت و در عين حال برنده در دستگاه كاتر بتن بر، بر شاسي اين دستگاه سوار است. لازم است تا شاسي از هر نظر سالم و ايمن باشد و هر گونه خرابي و يا شكستگي و نقصان احتمالي در شاسي كاتر بتن بر مقدمات بروز خطرات جدي خواهد بود.

دستگاه كاتر بتن بر وقتي مي ‌تواند به درستي كار كند كه روش اصولي و صحيح كار با آن را بدانيد و در همه حال اين دستگاه قدرتمند را به شكل اصولي همراه با كسب آموزش هاي لازم مورد استفاده قرار دهيد.

https://opizo.com/flGprp


برچسب: بتن بر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۵:۰۶ توسط:پارس موتور موضوع:

آشنايي با ويبراتور برقي يا ويبره برقي

ويبراتور برقي

براي يكدست سازي بتن در مراحل نهايي عمليات هاي بتن ريزي در فضا هاي ساخت و ساز از دستگاه ويبراتور بتن استفاده مي ‌كنند. ويبراتور، دستگاه قدرتمندي است كه مي‌ تواند لرزش هاي شديد همراه با فركانس هاي بالا را در اعماق بتن ايجاد نمايد. انواع ويبراتور مانند ويبراتور برقي، بنزيني، ديزلي، بادي و... وجود دارد. در اين بين ويبراتور برقي به نسبت ديگر انواع از مقبوليت و محبوبيت بالاتري برخوردار است. مي ‌خواهيم راجع به دلايل ايجاد اين سطح از مقبوليت در كار با ويبراتور برقي يا ويبره برقي اشاره اي نماييم.

آشنايي با ويبراتور برقي يا ويبره برقي

در دستگاه ويبراتور برقي يك الكتروموتور تك فاز و يا سه فاز حضور دارد. اين الكتروموتور قدرت لازم براي گردش فنر و در نهايت ايجاد لرزش در اعماق بتن را فراهم مي ‌آورد. ويبراتور هاي برقي در حين كار ويژگي ‌هاي مطلوب بسياري دارند. ويژگي هايي كه باعث مي شود تا طيف بسياري از فعالان در فضا هاي ساختمان سازي آن را به عنوان انتخاب نهايي خود در امر ويبره زني بتن انتخاب كنند. اين ويژگي ها به قرار زير مي باشند.

·        تامين آسان و مطمئن نيروي برق تك فاز كه به راحتي در هر فضايي از ساخت و ساز و در هر زماني از شبانه روز در دسترس خواهد بود و در عين حال انرژي برق از جمله ارزانترين انرژي ها محسوب مي ‌شود.

·        الكتروموتور هاي تك فاز و سه فاز از شرايط نصب و راه اندازي ساده برخوردار هستند. كافيست كابل برق فاز و نول را به موتور الكتريكي رسانده تا ويبراتور برقي فعاليت خود را آغاز كند.

·       الكتروموتور هاي الكتريكي مي توانند براي مدت طولاني عاري از هر گونه عيب كار كنند.

·       كاركرد موتور در ويبراتور برقي عاري از توليد هر گونه آلودگي براي محيط خواهد بود. در عين حال به خاطر عدم مقدماتي خاص در راه اندازي آنها تقريباً كار كردن با آنها خالي از دردسر مي باشد.

·        موتور هاي الكتريكي در ساخت ويبراتور برقي از شرايط تعمير و نگهداري بسيار آساني برخوردار هستند. چرا كه تمام موتور هاي الكتريكي از طراحي پيچيده ‌اي برخوردار نمي ‌باشند.

·       قيمت تمام شده در هنگام خريد انواع ويبراتور برقي به مراتب از ديگر انواع ويبراتور كمتر مي باشد.

 ويبراتور برقي در عين حال كه مي ‌‌تواند مزاياي بسيار مطلوبي را در حين كار متوجه شما سازد، محدوديت‌ هايي نيز دارد. محدوديت ‌هايي مانند نياز دائمي به نيروي برق، حضور كابل ها براي راه اندازي و قدرت محدود كه مناسب حجم هاي بزرگ بتن ريزي نمي باشد. به هر صورت اگر قصد خريد انواع ويبراتور برقي را داريد بايد با توجه به توانمندي ها تا محدوديت هايي كه متوجه اين دستگاه است آن را انتخاب كرده و استفاده نماييد.

 

https://opizo.com/LRzH1f

https://opizo.com/kYyItw



برچسب: ويبراتور برقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۴:۰۷ توسط:پارس موتور موضوع:

ويبراتور دريلي، توانمند در فضا هاي كوچك

ويبراتور دريلي

ويبره زني بتن يك عمليات جدي و مهم در عمليات هاي ساختمان سازي است. اين عمليات مي تواند سطح تا عمق بتن را يكدست نموده و هر گونه حباب را از آن خارج سازد. البته به جهت تامين نياز ويبره زني در فضا هاي گوناگون ساختمان سازي انواع شيلنگ ويبراتور تعريف شده است. مانند ويبراتور دريلي كه كاملا مطلوب و مناسب به جهت ويبره زني در فضا هاي كوچك و يا ابعاد كم از بتن مي باشد.

البته يكي ديگر از دلايل همسو با طراحي تا توليد ويبراتور دريلي، قابليت پرتابل بودن آن است. همراه با اين قابليت مي توان اين شيلنگ ويبراتور دريلي را به راحتي در سطح پروژه‌ هاي عمراني جا به جا نمود؛ اما چرا به خلق اين نياز ها در ساختار انواع ويبراتور دريلي نيازمند هستيم.

ويبره بتن در فضا هاي كوچك

همانطور كه گفتيم يكي از عمده موارد مصرف از انواع ويبراتور دريلي، زماني است كه مي ‌خواهيم در يك فضاي كوچك از بتن عمليات ويبره زني را به انجام رسانيم. در چنين حالتي دو مشكل بزرگ مانع از آن است كه بتوانيم گونه هاي بزرگ و قدرتمند از ويبراتور را مورد استفاده قرار دهيم.

*       بزرگي ويبراتور هاي بنزيني، ديزلي و حتي برقي كه قادر نيستند در فضا هاي محدود مورد استفاده قرار گيرند.

*       قدرت بالاي ويبراتور هاي بنزيني و ديزلي كه ساختار بتن در حجم كم را از بين مي ‌برند.

بتن در حجم كم نياز به قدرتي به مراتب ملايم تر از آن چيزي كه يك ويبراتور ديزلي و يا بنزيني توليد مي كند خواهد داشت. قدرتي كه همراه با كاركرد ويبراتور هاي دريلي به خوبي تامين خواهد شد. از طرفي ابعاد ويبراتور دريلي تا آن اندازه است كه بتوان به راحتي آن را در هر فضايي از ساختمان جا به جا نمود.

پرتابل بودن، شرط اصلي در ويبراتور دريلي

يكي ديگر از نياز ها در زمان ويبره زني بتن، توانايي در جا به جايي آسان و سريع ويبراتور مي باشد. مثلاً ويبره زني براي يك ستون را در نظر بگيريد. چگونه مي توانيد ويبراتور هاي سنگين بنزيني، ديزلي و حتي برقي را راهي ارتفاع سه متري يك ستون ساده كنيد. قابليت پرتابل بودن شرط اصلي در طراحي ويبراتور دريلي مي باشد. شرطي كه باعث شده تا اين گونه از ويبراتور بسيار مورد پسند قرار گيرند.

 

https://opizo.com/rgKbSc

https://opizo.com/kYyItw

 


برچسب: ويبراتور دريلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۱:۲۷ توسط:پارس موتور موضوع:

عمده خرابي ها در كار با ميكسر بتن

بتونير

در بتن ريزي ساختمان ها كه با اسكلت هاي بتني ساخته مي ‌شوند، دستگاه ميكسر بتن به عنوان يك دستگاه بسيار كارآمد شناخته مي شود. چرا كه تمام نياز ها در ساخت اسكلت هاي بتني همراه با تأمين بتن مرغوبي است كه از كاركرد انواع ميكسر بتن حاصل خواهد شد. به اين دليل نمي توان از كنار عمده خرابي ها در حين كار با ميكسر بتن غافل ماند. خرابي در قطعات و اجزاي مكانيكي ميكسر بتن مي ‌تواند باعث اختلال در حين عمليات بتن ريزي ساختمان ها باشد. خرابي ‌هايي كه در نهايت خسارات قابل توجهي را متوجه پروژه هاي ساختمان سازي خواهند نمود. از اين رو لازم است و در همين كاركرد با انواع ميكسر بتن يا بتونير از عمده خرابي ها كه احتمالاً همراه آنها خواهد بود مطلع باشيد.

رويكرد پيشگيري از خرابي ها در كار با ميكسر بتن

اگر در كار با ميكسر بتن، نگاه شما همراه با پيشگيري از خرابي ها باشد، به طور يقين مي توانيد به مدت بسيار طولاني همراه با كيفيت بسيار بالايي از دستگاه توليد بتن خود استفاده كنيد. از اين رو مي‌ توان همراه با پيش بيني خرابي هاي احتمالي در آينده مسير تعميرات دستگاه را در جريان درست قرار داد. در اين زمينه مي توان عمده خرابي ها در ميكسر بتن را به قرار زير دسته بندي نمود.

  • خرابي ها كه متوجه مخزن هستند: عواملي مانند پوسيدگي و فشار بيش از حد سيال سنگين بتن در مخزن، دليل انواع سوراخ ها و يا ترك ها در مخزن ميكسر بتن خواهد شد. براي پرهيز از اين مشكل فقط كافي است كه هر بار در انتهاي كار عملياتي ميكسر بتن، تمام مخزن را به طور كامل شستشو نماييد.
  • خرابي ها كه متوجه دنده ها هستند: از سيستم دنده دور كمر تا حضور دنده ها در پايين مخزن به هر صورت شاهد روش انتقال نيرو از طريق دنده ها با هدف چرخاندن مخزن در ميكسر بتن هستيم. هر گونه شكستگي و يا كچل شدن در اين دنده ها باعث عدم گردش يكنواخت مخزن خواهد بود. اين دنده ها بر اثر نبود روغنكاري و يا تميز نشدن از بتن هاي سخت شده، خواهند شكست.
  • خرابي در گيربكس ميكسر بتن: گيربكس در ميكسر بتن با هدف انتقال قدرت از موتور به سمت مخزن با افزايش گشتاور همراه با كنترل سرعت به كار مي رود. خرابي در گيربكس عمدتاً ناشي از عدم روغن در مخزن گيربكس است. چك كردن هميشگي روغن همراه با نگاه پيشگيرانه در سلامت كاسه نمد ها مي تواند تأثير مطلوبي در كاركرد طولاني مدت گيربكس داشته باشد.
  • خرابي در موتور ميكسر بتن: از موتور هاي بنزيني تا برقي هر گونه اعمال بار خارج از توان نامي موتور مي تواند دليل بر خرابي آن باشد. از طرفي تامين برق امن سه فاز در الكتروموتور هاي سه فاز، ضريب اطمينان كار را افزايش مي دهد. در كار با موتور هاي بنزيني بايد همواره متوجه وجود روغن موتور، سلامت سيستم خنك كننده و سلامت تسمه ها و شمع ها باشيم

https://opizo.com/68C3mb


برچسب: ميكسر بتن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۳:۵۴ توسط:پارس موتور موضوع: