فروشگاه ماشين آلات ساختماني فروشگاه ماشين آلات ساختماني .

فروشگاه ماشين آلات ساختماني

چگونه مي‌توان آسفالت را با يك كاتر اسفالت بر بريد؟

براي استفاده از يك كاتر اسفالت بر براي بريدن آسفالت، شما نياز به يك تيغه با دندانه الماسي همراه با سيستم تهويه مناسب داريد. تهويه مناسب بين دندانه‌ها، حذف مواد آسفالتي را تسهيل مي‌كند و همچنين باعث كاهش گرما در طول فرآيند برش مي‌شود. در مرحله برش مصالح بنايي با يك كاتر، از يك كاتر اسفالت بر به جاي يك اره معمولي استفاده كنيد، زيرا كار با مصالح بنايي مي‌تواند فشار زيادي را بر روي موتور اره وارد كند. كاتر اسفالت بر مقداري از تنش ناشي از گشتاور موتور را كاهش مي‌دهد كه باعث افزايش طول عمر ابزار شما مي‌شود.

مراحل برش با استفاده از كاتر آسفالت بر

چگونه مي‌توان آسفالت را با يك كاتر اسفالت بر بريد؟ concrete saw cutting machine

مرحله 1

دو علامت را با استفاده از يك مداد رنگي روشن براي ديد آسان روي آسفالت نشانه گذاري كنيد تا نشانگر خط برش باشد . يك خط بين دو علامت را با استفاده از يك جعبه گچ بكشيد.

مرحله 2

يك تيغه الماسي دندانه دار را بر روي يك كاتر اسفالت بر براي برش مواد آسفالتي نصب كنيد. قبل از استفاده از ابزار، كاتر اسفالت بر، سيم كابل و تمام ويژگي‌هاي ايمني را چك كنيد تا مطمئن شويد ابزار شما به درستي كار مي‌كند.

مرحله 3

لبه جلويي دستگاه برش را روي زمين قرار دهيد و تيغه كاتر آسفالت بر را با توجه به خط برش تنظيم كنيد. محفظه تيغه را به عقب برگردانيد تا در معرض اره قرار بگيرد. فشار ماژول قدرت اره را به گونه‌اي تنظيم كنيد تا به تيغه اجازه چرخش كامل دهد.

مرحله 4

به تدريج تيغه را به سمت آسفالت نزديك كنيد. در حالي كه اولين برش در آسفالت را ايجاد مي‌كنيد تيغه را به عقب و جلو حركت دهيد؛ انجام اين كار سوراخ ايجاد شده توسط تيغه برش را افزايش مي‌دهد و كمك مي‌كند تا از ضربه زدن و آسيب به تيغه جلوگيري شود.

چگونه مي‌توان آسفالت را با يك كاتر اسفالت بر بريد؟ Concrete cutter450

مرحله 5

اگر به آلودگي يا سنگ برخورديد، كاتر اسفالت بر را در داخل سوراخ حفاري شده متوقف كنيد. با جدا كردن مهره نوسان در جلو و پايين، سطح برش را تنظيم كنيد تا تيغه آن كل ضخامت آسفالت را برش دهد.

مرحله 6

اره را كمي از محل برش دور كنيد و فشار ماژول را به گونه‌اي تنظيم كنيد تا چرخش تيغه به طور كامل انجام شود. چرخش تيغه را پايين بياوريد و به آرامي كاتر را رو به جلو فشار دهيد تا تيغه الماسي دندانه دار به طور كامل مصالح آسفالتي را برش دهد.

مرحله 7

قدرت ماژول ديسكي را تنظيم كنيد تا به تيغه اجازه دهد در داخل محفظه برش درحاليكه كه به انتها مي‌رسد، متوقف شود. اره را از محفظه برش برداريد و آن را به كناره‌هاي محفظه بچسبانيد. براي جلوگيري از ايجاد سوختگي از هر گونه تماس با محفظه تيغه داغ اجتناب كنيد.

در هنگام كار با كاتر اسفالت هميشه به ميزان گرم شدن تيغه كاتر توجه كنيد چون گرماي بالا باعث آسيب تيغه شده و آن را كند خواهد كرد كه در هنگام كار زمان برش را زياد كرده و انرژي مصرفي را افزايش خواهد داد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۱۱:۰۷ توسط:پارس موتور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :